lauantai 15. lokakuuta 2011

Christa ON hyvä

Olin aamusta seuraamassa pari tuntia Christan koulutusta. Hitsi se rouva on kyllä pätevä koirien kanssa! Harmitti, etten voinut olla Tuplan kanssa treenaamassa, mutta onneksi nyt oltiin edes tovi kuuntelemassa. Heti muutama treeni-idea tulikin!

Yhtä näistä jo testattiinkin, eli tunnarit aivan lähekkäin toisiaan. Olen mä pienillä väleillä tehnyt, mutta en ihan niin, että tunnareiden väli on n. 1-2 cm. Tuplalle heti sellainen testaukseen! Tuplan mielestä ne ei ollut ollenkaan normi tunnarit :-), se kierteli ja kaarteli lähiympäristössä ja etsi kuumeisesti mihin se oma olisi voinut mennä. Lopulta taisi todeta, että ei löydy ja meni takaisin tuohon rivistöön ja todella hienosti tönäisi keskimmäistä (=omaa) siirtääkseen sen ja ottaakseen suuhunsa! Eri pätevä. Mutta taas pureskeli ihan selvästi tuonnissa. Huoh.. se olisi siis otettava työnalle erikseen.

Pyöräilylenkit ovat sujuneet yllättävän hyvin Tuplalta. Siististi se ravailee vieressä, vähän tekisi mieli mennä vetovauhtia, mutta siihen en päästä, ravilla nätisti on mentävä.

1 kommentti:

riitta kirjoitti...

Niin on! Mä olin jo menettänyt toivoni, mutta nyt on taas toivoa ja motivaatiota saada homma pakettiin, jes :)